REGULAMIN GABIENTU OPIEKA DLA STÓP
Szanowni klienci!
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług podologicznych przed przystąpieniem do korzystania z naszych usług.
Poniższy regulamin określa zasady korzystania z oferty w gabinecie „Opieka dla stóp”, który mieści się w Siemianowicach, przy ul. Jana Pawła II 1, NIP: 6431727974, e-mail: opiekadlastop@gmail.com. Właścicielem firmy jest Alicja Bryl.
Klienci gabinetu „Opieka dla stóp” są zobowiązani do zapoznania się regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.
Korzystanie z oferty gabinetu „Opieka dla stóp” oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
- Gabinet świadczy usługi w godzinach zmiennych, według zapisów. W dni ustawowo wolne gabinet jest nieczynny.
- Na umówionej wizycie wykonujemy tylko zabieg zaplanowany, chyba, że czas pozwala na zwiększenie zakresu usług. Jest to kwestia indywidualna, omawiana w trakcie trwania wizyty.
- Prosimy o odwoływanie wizyt jeśli przybycie do gabinetu nie jest możliwe poprzez kontakt telefoniczny lub SMS na nr 508 756 562, najpóźniej 24h przed planowanym zabiegiem. Jeśli klient nie odwoła trzykrotnie zarezerwowanego zabiegu, nie będzie miał możliwości rezerwować kolejnych terminów. Wówczas może umówić się na zabieg w dzień jego wykonania, pod warunkiem wolnego terminu.
- W przypadku znaczącego spóźnienia klient musi liczyć się z odmową wykonania zabiegu.
- W przypadku nagłych sytuacji gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegów z jednoczesna propozycją innego terminu w późniejszym czasie. Jeśli odwołanie wizyty dotyczy zabiegu z karnetu, którego termin się kończy, wówczas przedłuża się jego ważność do dnia ustalonego nowego terminu wizyty.
- Cennik może ulec zmianie. Promocje i rabaty nie łączą się.
- Gabinet świadczy usługi wizyt domowych jeśli grafik na to pozwala, gdyż czas pakowania i dojazdu znacząco wydłuża całą usługę. Dojazdy tylko na terenie Siemianowic Śląskich. Jeśli warunki w domu uniemożliwiają bezpieczne wykonanie usługi pracownik może odmówić jej wykonania.
- Gabinet działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nie są udostępniane osobą trzecim, używane są tylko do kontaktu z Państwem.
- Klient przed rozpoczęciem zabiegu ma obowiązek podpisać zgodę na zabieg, na przetwarzanie danych oraz wypełnioną wspólnie z podologiem kartotekę. W trakcie trwania terapii musi powiadomić podologa o ewentualnych zmianach dotyczących kwestii zdrowotnych, które mogą być przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu. Szczególnie istotną kwestią są: ciąża, karmienie, choroby nowotworowe, zakaźne, kardiologiczne, związane z układem krążenia, cukrzyca oraz stany zapalne w fazie ostrej. W razie wątpliwości co do zdrowia klienta, pracownik może odmówić wykonania zabiegu.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za uszkodzenia lub zniszczenie wyposażenia
gabinetu „Opieka dla stóp”
- Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z usług gabinetu w towarzystwie opiekuna. Zabieg odbywa się za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.
- Prosimy by unikać wizyt w towarzystwie dzieci, jeśli nie ma takiej konieczności. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie.
- Rodzice lub opiekuni prawni ponoszą odpowiedzialność finansową za zniszczenia lub uszkodzenia na terenie gabinetu „Opieka dla stóp” dokonane przez dzieci lub młodzież.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy klienta pozostawione w poczekalni, w szczególności wartościowe, należy je mieć przy sobie.
- Na terenie gabinetu „Opieka dla stóp” obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, e-papierosów, spożywania napojów alkoholowych oraz stosowania używek odurzających.
- Niedozwolone jest wprowadzenie zwierząt na teren gabinetu „Opieka dla stóp”.
- Ważność karnetów zabiegowych to 3 miesiące. Nie można go wymieniać na gotówkę. Karnet jest przypisany do konkretnej osoby. Brak odwołania umówionej wizyty skutkuje wykorzystaniem bonu.
- W przypadku niezadowolenia z wykonanej usługi prosimy by niezwłocznie poinformować o tym właścicielkę salonu. Reklamacja powinna być zgłoszona natychmiast po wystąpieniu niepożądanych objawów, nie później niż do 3 dni po zabiegu. Po terminie nie będzie ona uwzględniona. Do reklamacji w formie pisemnej należy dostarczyć dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego oraz dokumentację zdjęciową. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 30dni od wpływu reklamacji. Po tym czasie klient zostanie poinformowany o zasadności lub braku podstaw reklamacji. Reklamacja uznana za zasadą skutkuje nieodpłatnym wykonaniem zabiegu korygującego lub zwrotem kosztów za reklamowaną usługę. Gabinet zastrzega sobie, że może zaproponować inne opcje klientowi. Reklamacja nie obejmuje takich powikłań jak: alergia na zastosowany lub polecony produkt, złe samopoczucie, ból, krwawienie po zabiegu lub krwiak, podwyższona ciepłota ciała.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Gabinet nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanego efektu w przypadku niestosowania zaleceń pozabiegowych przez klienta.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za zabieg również w przypadku złożenia przez klienta nieprawdziwych oświadczenia o swoim stanie zdrowia dotyczących przeciwwskazań do zabiegu.
- Klient rozpoczynający terapię w gabinecie „Opieka dla stóp” zobowiązuje się przychodzić na zaplanowane wizyty kontrolne. Przekładanie terminów kontroli może skutkować brakiem efektów terapii.
- O zmianach w regulaminie będą Państwo informowani na FB: OpiekaDlaStop. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Wszystkie osoby przebywające na terenie gabinetu „Opieka dla stóp” zobowiązane są przestrzegać regulaminu i stosować się do sugestii pracowników.
- Regulamin obowiązuje od dnia 3.06.2024.
